MERLE MEGMONDJA

K, mint Kvíz

2016. november 06. 21:42 - greffi

Greffi "K" betűje


Soha nem gondoltam volna, hogy én valaha azért fogok lelkesedni, hogy kérdéseket tegyek fel embereknek, akik azért gyűlnek össze, hogy ezeket a kérdéseket megválaszolják. De megtörtént. A leginkább súlyos, hogy filmekkel kapcsolatban kérdezek. További súlyosbító tényező, hogy már mindketten benne vagyunk a kérdésfeltevésben.13319880_226948694356415_8051961516989463529_n.jpg

Szóval, az egész évekkel ezelőtt kezdődött, amikor a lakótársam arra gondolt, hogy kirángat a rajtam eluralkodó melankóliából, ezért elhívott egy kvíznájtos kocsmakvízre, és nekem fogalmam sem volt semmiről. Aztán kiderült, hogy itt valami egészen remek mókáról van szó, hiszen csapatban vagyunk és az a feladatunk, hogy kútfőből megválaszoljuk a nekünk feltett kérdéseket - mely kérdések szerteágazó témakörből érkeztek.

Idővel utamba sodródott néhány kedves kartárs, akik maguk is kvízmesterkedtek, és befogadtak maguk közé. Megnyílt a kérdésfeltevés eladdig zárt világa. Hatalmat kaptam, hiszen olyan kérdéseket tehettem fel, amelyek a logika és a józan paraszti gondolkodás segítségével könnyedén megválaszolhatóvá váltak - legalábbis én így gondoltam. Ez volt a Cirkuszt a Népnek formáció, amely aztán sajnos jobblétre szenderült, egyéb és fontosabb tennivalók okán. Én viszont nem akartam feladni.

A körülmények jótékony együttállásának köszönhetően azonban nem is volt erre szükség, mert a filmek szeretete összehozott egy újabb remek csapattal. Ez pedig a Csapó - filmes kvíz!  

kviz.jpg

Soha nem gondoltam volna, hogy embereket fogok szórakoztatni azzal, hogy a saját lökött agymenéseimet bontom ki bő lére eresztve. Arra meg végképp nem gondoltam, hogy eljön egy olyan alkalom, hogy Morgennel együtt kérdezünk. Pedig legutóbb ez is megtörtént és én mondom: szívem egyetlen királynője isteni kérdésekkel debütált!

Szóval, ha eddig nem lett volna egyértelmű: ez a bejegyzés arról szól, hogy nagyszerű filmes kvízeket csinálunk, amit nagyon élvezek! Ja, és nemcsak a győzelem tudata a nyeremény, hanem pizza, mozijegy, bor, miazmás! 

Jelentkezni ér, amihez gőzerővel lehet figyelni a fészen a Csapó oldalát! :)

Ja, és akkor az előző képen látható kérdésre a helyes választ is megmutatom, ha valaki még nem jött volna rá Stephen Kingből, meg abból, hogy egy temetőben látható.

kvizvalasz.jpg

A The Ramones tagja Dee Dee Ramone Stephen King Pet Sematary - magyarul a Kedvencek temetője - c. regényétől megihletve az író házának pincéjében úgy negyedóra alatt megírta a dal szövegét. A könyvből készült film címe is egyébként Pet Sematary. Tudtad? Nem tudtad. Na, hát ilyen fun facteket is megtudhatsz a kvízeink során. Gyere, és a játékon túl extra élményként, még Merlével is találkozhatsz :)

  

Ezt a bejegyzést az ABC-játék ürügyén olvashattad. A teljes listát itt találod.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mememo.blog.hu/api/trackback/id/tr4811935877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása