MERLE MEGMONDJA

Könyvekről és egyéb irományokról

2016. május 02. 14:20 - morgen hart

Érdeklődőbb ismerőseim tudják, hogy volt már egy blogom, amiben könyvekről írtam. Ebben a Reading Challenge 2015-höz kapcsolódó eredményeimet rögzítettem. Félig-meddig ez is szerepet játszik ennek a blognak a beindításában. Ott az ötvenedik összefoglaló megírásával lezárult egy korszak. Nekem viszont kedves elfoglaltságommá vált az írás, így ennek kellett egy új fórumot létrehozni. S ha már így történt, megkértem Ákost, hogy tartson velem, és bővítsük a portfóliót is... A könyves-írásokat sem akarom kisajátítani magamnak, előfordulhat, hogy ő fog valamit megírni, amiről határozott véleménye alakult.

Én kapcsolódni fogok a kihívás olvasmányaihoz annyiban, hogy sorra veszem a tavalyi szerzőket, és mindegyiküktől újra olvasok. És hogy ne unjak rájuk, minden második-harmadik előre meghatározott könyv után beiktatok valami teljesen újat. Így, értelemszerűen ez nem éves-projekt lesz, annál hosszabb távú.

Eligazodást segítendő, az oldalsávban találtok linket az Olvasópróba-bloghoz, és folyamatosan frissített listát az itt előkerülő könyvekről.

Szólj hozzá!
Címkék: rolunk hetkoznap

A bejegyzés trackback címe:

https://mememo.blog.hu/api/trackback/id/tr88378564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása